29 Eylül 2007 Cumartesi

Samsundaki Okullar

Samsun atakum anadolu teknik lisesi teknik lise ve endüstri meslek lisesi
Samsun Anadolu İmam-Hatip Lisesi
Samsun Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi
Denizevleri İlköğretim Okulu
Subaşı İlköğretim Okulu
Kazım Paşa İlköğretim Okulu
Alparslan İlköğretim Okulu
23Nisan ilk öğretim okulu
Gülsüm Sami Kefeli İlköğretim Okulu
Samsun 23 Nisan İlköğretim Okulu
Mithat Paşa Lisesi
Bayındır İlkögretim Okulu
İstiklal İlköğretim Okulu
Samsun Fen Lisesi
Samsun Anadolu Lisesi
Samsun Atatürk Anadolu Lisesi
Abdullahpaşa İlköğretim Okulu
Atatürk İlköğretim Okulu
Yavuz Selim P.I.O.
TİCARET VE SANAYİ ODASI İLKÖĞRETİM OKULU
Belediye İlköğretim Okulu
Yeni Samsun Lisesi
Namık Kemal Lisesi
30 Ağustos İlk Okulu
Samsun İlkadım İlköğretim Okulu
Özel Ezgililer İlköğretim Okulu
Samsun Milli Piyango Anadolu Lisesi
Samsun 19 Mayıs Lisesi
Samsun Karşıyaka Lisesi
Yeni Samsun Lisesi
Canik anadolu lisesi
Samsun Ticaret Meslek Lisesi
Sosyal Bilimler Lisesi
Necatibey İlkögretim Okulu
Seyfi Demirsoy İlköğretim Okulu
Gazi Paşa İlköğretim okulu
Emrullah Efendi İlköğretim Okulu
Çatkaya İlköğretim Okulu
Kurupelit Çok Programlı Lisesi
İlkadım ilköğretim okulu
MUSTAFA KEMAL İLKÖĞRETİM OKULU

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa